می توانید یک گلابی در بیماران با کراتینین 707 میلی مول / L داشته باشم؟
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید یک گلابی در بیماران با کراتینین 707 میلی مول / L داشته باشم؟بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی اغلب توصیه به خوردن میوه ها و سبزیجات تازه به حفظ عملکرد کلیه ها و تقویت سیستم ایمنی بدن. اما نه همه میوه ها و سبزیجات، شما می توانید آنها را انتخاب کنید. خب، می توانید یک گلابی که کراتینین 707 میلی مول / L داشته باشم؟

دستورالعمل های غذایی را برای یک موقعیت خاص است. افزایش کراتینین نشان می دهد سوء استفاده کلیه و از دست دادن عملکرد خود را. کراتینین 707 بسیار بالاتر از نرمال و نشان داد که مشکل کلیه دچار نارسایی کلیوی end-stage (نارسایی مزمن کلیه)، است که، اورمی. وقتی کلیه CRF است که تقریبا عملکرد نیست، و زباله بنابراین متعدد و سموم از بدن خارج و به طوری که آنها در خون، که بیشتر به شرایط از کلیه ها و تاثیر بدی بر روی تمام اندام ها و سیستم را بهبود می بخشد تجمع می یابد. و به این ترتیب به منظور جلوگیری از دست دادن بیشتر از عملکرد کلیه و کاهش بار بر روی کلیه ها، در زندگی روزمره لازم است که به دنبال یک رژیم غذایی با محدودیت پروتئین، سدیم، پتاسیم و فسفر است. می توانید یک گلابی در بیماران با کراتینین 707 میلی مول / L داشته باشم؟

بهتر گلابی بخورند. محتوای بالایی از پتاسیم و تورم مایع تشدید گلابی، فشار خون بالا، و حتی آسیب به سیستم قلبی عروقی.

با این حال باید گفت، تنها به رژیم غذایی به اندازه کافی برای کاهش کراتینین در خون است. مهم ترین - به تعمیر سلول ها و بافت از کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد خود. آماده سازی در هفت نوع از شورای طب چینی.

آماده سازی در هفت نوع از طب چینی درمان های طبیعی گیاهی، که هیچ عوارض جانبی برای بیماران هستند. و بیماران دیالیز نیاز نیست و ممکن است سم از بدن حذف، تمیز کردن خون، به منظور فراهم آوردن شرایط خوب برای تعمیر آسیب کلیوی. علاوه بر این، طب سوزنی و درمان های دیگر برای بازگرداندن اصلی تحریک عملکرد کلیه. و طب سنتی چینی غنی از مواد مغذی است، بلکه بیمار را مواد مغذی لازم برای تعمیر کلیه است. از نظر بالینی به هفت درمان طب چینی در درمان نارسایی کلیه اثر درمانی بسیار خوبی بود اثبات شده است، ما بسیاری از بیماران ناامید را نجات داد. با بهبود عملکرد کلیوی، و، البته، کاهش کراتینین.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه که در بیمارستان درمان ما را دریافت کرد، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: افزایش کراتینین,هفت نوع از مواد مخدر در طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: